Αν κάτι από αυτά που αγόρασες, δεν σε ικανοποιεί, μπορείς να μας το επιστρέψεις και να διαλέξεις κάτι άλλο.

Έχουμε φροντίσει να κάνουμε ειδική συμφωνία με τη κούριερ,ώστε να μην ταλαιπωρηθείς καθόλου. Η διαδικασία έχει ως εξής:

  1. Μας καλείς στο 2310906770 ή στο 2314022368 εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες το προϊόν και μας ενημερώνεις
  2. Διαλέγεις με τι θέλεις να αντικαταστήσεις το επιστρεφόμενο προϊόν
  3. Στέλνουμε κούριερ στο χώρο σου, σου φέρνει το καινούριο προϊόν και ταυτόχρονα παραλαμβάνει αυτό που θέλεις να επιστρέψεις.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  • Αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, βάση των συνοδευτικών παραστατικών (απόδειξη, τιμολόγιο, voucher courier).Απλά μας ειδοποιείς είτε τηλεφωνικά είτε με mail στο [email protected]
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα προϊόντα.
  • Δεν γίνοται αλλαγές σε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά
  • Επιστροφές χρημάτων γίνονται
  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στη συσκευασία τους με τα καρτελάκια τους
 Μπορείς επίσης να επιστρέψεις ο ίδιος το προϊόν στο καταστημά μας και να εξαργυρώσεις επιτόπου την αλλαγή σου.
Αν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο , μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο [email protected] και θα φροντίσουμε να σε βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.

Ελαττωματικά προϊόντα

Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email στο [email protected] ή μέσω τηλεφώνου στο 2310906770 για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος ώστε να μην επιβαρυνθείτε με επιπλέον έξοδα.

Αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον  εξετασθεί και επιβεβαιωθεί το σφάλμα από τον κατασκευαστή – εισαγωγέα και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης, με προσκόμιση της συσκευασίας προϊόντος και της απόδειξης αγοράς του

Τα μεταφορικά επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν το TheToyman. Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σαν ελαττωματικό και διαπιστωθεί η αρτιότητα του, τα μεταφορικά και της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.